dinsdag 5 november 2013

Challenges and Stampin' Up!

Poeh ... er is zoveel te vertellen, waar zal ik beginnen?
Een tijdje terug heb ik voor het eerst kennis gemaakt met Stampin' Up!. Wauw, wat een waanzinnige spullen heeft dit merk. Vriendinnetje Eveline heeft een tijd terug een SU party georganiseerd. Erg leuk, omdat je een workshop krijgt, waar je iets leuks maakt met de spullen van SU. Daarna is het de bedoeling, dat je spullen bestelt, maar dat kan je zo gek maken als je wilt. Laatst weer een party bij vriendinnetje Eveline, met haar nicht Clärle als nieuw bakken demonstratrice. Wat een leuke dingen hebben we gemaakt!!!


Omdat ik er over dacht de kerstbal-set te kopen, heb ik eens rondgekeken naar een demonstratrice in Schiedam i.v.m. de verzendkosten. En die is er én ze heeft een blog. En daar stond een leuke Candy op, met als thema de verjaardag van haar dochtertje, die drie jaar wordt. Ik wilde al een tijdje weer meedoen met een Challenge. Dus heb ik wat rondgekeken en het één en ander gecombineerd.
Dit is de kaart voor Eva geworden.
Ik wil met deze kaart meedoen aan de volgende Challenges:

Omdat ik de binnenkant nu een beetje saai vond én dit tenslotte een kaart was voor de dochter van een SU demonstratrice, heb ik aan de binnenkant de enige stempels die ik tot nu toe heb van SU gebruikt. 
Ik zit nog te wachten op de bestelling van de laatste party. Daar zit een hele leuke dieren stempel set bij! 
Ironisch genoeg is inmiddels de eventuele bestelling van de baan, maar heb ik toch een leuke kaart gemaakt. En mocht ik toch iets gaan bestellen, weet ik waar ik het kan afhalen. Nu maar hopen dat Eva de kaart leuk vindt!

6 opmerkingen:

  1. Hoi Hoi
    Een prachtige kaart heb je voor haar gemaakt .
    Gezellig dat je meedoet met de challenge bij EHI
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Floor! Wat leuk dat je mij bent beland, en gewoon via het net en niet eens via alle kaartjes die ik bij de ah en bas heb hangen in Schiedam! Jullie zijn aardig crea geweest met de workshop! Het melkpak en het uiltje zijn bij mij ook erg geliefd! Je kaartje is in elk geval erg leuk (sorry dat ik hem nu al heb gezien). Wordt volgende week een waar feestje als de kleine haar post openmaakt! Ook leuk om te zien wat jij van de schets hebt gemaakt, volgens mij ben je net zo challenge verslaafd als dat ik ben.
    En ik begrijp dat je ZooBabies hebt gekocht? Erg leuk! Enne, mocht je iets nodig hebben, willen spelen verzin het maar, je bent gewoon vrijblijvend welkom hoor! No strings attached :-) Groetjes vanuit een regenachtig Schiedam West ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk vrolijk verjaardagskaartje!! Fijn dat je meedoet met de HH-challenge.
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je kaart is prachtig. Mooie kleur ook. Leuk dat je meedoet met de challenge bij de NKU. Leuk dat je via het bloggen bij Judith belande ik zag er al iets over op Facebook!
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een lekker vrolijk kaartje! Lekker fleurig in deze sombere dagen. Leuk dat je meedoet met de challenge van de NKU. Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een heel LEUK verjaardagskaartje Floor en LEUK dat je met de uitdaging bij NKU meedoet.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je een berichtje wilt achterlaten.
Dank je wel!