woensdag 30 september 2015

Kaart voor oma

Ik wilde graag een kaart voor mijn oma maken. En hij moest, om persoonlijke redenen, precies morgen aankomen. Ik had dus iets te doen vandaag.
Vanochtend was ik met mijn kleine meisje in Rotterdam bij Pipoos. Ik ging voor iets anders daar naar toe, maar kwam thuis met een schattig blokje van Tilda, Autumn Tree. Ik heb eerst een werk multomap beplakt. Ik vergeet er foto's van te maken, dus die hou je tegoed. Toen ik klaar was, dacht ik na over de kaart voor oma. In mijn hoofd zat nog een Sketch van Cheerful Sketches Challenge Blog. Helaas is de inleverdatum al verlopen, maar ik vond de sketch gewoon leuk.
Meestal zit het cardstock (Stampin'Up! Cherry Cobler) als laatste op een kaart. Onderop. Alleen een randje zichtbaar. Het papier van Tilda was al druk genoeg. Vandaar dat ik gekozen heb voor een stuk cardstock als basis. Het lint is trouwens ook van Stampin' Up!, Cherry Cobler. Al het designpapier is van Tilda Autumn Tree.


Met deze kaart doe ik mee aan Kaartjes Inspiratie Challenge Blog, #69 Dieren.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Fijn dat je een berichtje wilt achterlaten.
Dank je wel!