zondag 20 december 2015

Party of Workshop


Hallo,

Zoals ook in mijn profiel staat, hou ik erg van creatief bezig zijn. Sinds 2014 ben ik onafhankelijk demonstratrice bij Stampin' Up! Mijn eerste workshop waren in 2013 en in dit artikel kan je lezen hoe leuk ik dat vond.

Als je het leuk vindt om eens te kijken of jij de spullen van Stampin' Up! net zo leuk vindt als ik, kan je verschillende dingen doen.
- Je organiseert een party bij jouw thuis. Jij nodigt mensen uit waarvan jij denkt dat ze het leuk vinden een middag of avond een project te maken. Ik neem alles voor het project mee. Jij zorgt voor wat te drinken en wat lekkers.
-  Jij vindt creatief zijn wel leuk, maar je weet geen andere mensen die dit leuk vinden. Dan organiseer ik een workshop met andere mensen. Ook dan maken we een project.
- Je komt eens bij mij thuis, om kennis te maken met de spullen van Stampin' Up!

De kosten zijn afhankelijk van het project, maar zal meestal rond 5 euro liggen. Het hangt ook van de wensen af.
Wat kan je verwachten van een project?
- Je maakt twee of drie kaarten in een thema of met een stempelset.
- Je maakt een setje labels, die je zelf aan cadeautjes kan hangen.
- Je maakt een cadeau-doosje voor bijvoorbeeld een bonbon of reepje merci.
- Je maakt één kindertraktatie.
Of een combinatie van deze projecten.

Andere ideeën:
- Je wilt graag zelfgemaakte kerstkaarten maken. Als je een aantal workshops volgt, kan je iedereen een zelfgemaakte kaart sturen.
- Je wilt al heel lang jouw foto's op een leuke manier 'inplakken'. Daarvoor heeft Stampin' Up! een product dat heet Project Life. Als je een workshop volgt, maken we een begin met jouw album.

Voel je vrij om rond te kijken op deze blog om ideeën op te doen.

Stuur mij een mail en ik neem contact met jou op om jouw wensen te bespreken.
Hopelijk gaan we binnenkort iets leuks maken.

Groeten Floor

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Fijn dat je een berichtje wilt achterlaten.
Dank je wel!