zondag 27 maart 2016

Het raadsel van de verdwenen Pocket Letter

En dan opeens heb je een nieuwe hobby. Nou ja, het blijft creatief met papier. Pocket Letters. Bianca van Morgenblond heeft mij op het bestaan van Pocket Letters gewezen. En nu zie ik ze ineens overal. Inmiddels heeft ze mij overgehaald om samen aan die dingen te werken. Zo is er een nieuwe hobby bijgekomen.  Hoe leuk is het om een Pocket Letter te maken! Negen kleine vakjes in een plastic mapje. Mijn eerste kunstwerkje was voor Bianca. Dat leek mij toepasselijk. Mooi ingepakt, de envelop leuk gestempeld.  Maar .... één belangrijk ding vergeten.  Tape de envelop helemaal dicht. Helaas heeft Bianca alleen een lege envelop ontvangen. Heeft de postbode mijn kunstwerkje gestolen? Heeft de lijm van de envelop losgelaten en is mijn kunstwerkje eruit gevallen? Wie zal het zeggen? Gelukkig hebben we de foto's nog.

Bij mij is dit de voorkant. Ik vind het mooi om de voorkant uit één plaat te laten bestaan, aangevuld met een of meerdere teksten. Mijn thema voor Bianca was groen. Deze plaat met de twee vrouwen deed me aan ons als vriendinnen denken en er zaten mooie groen tinten in die goed pasten bij het papier op de achterkant.

Het allerfijnste van het concept Pocket Letter vind ik dat je de vakjes mag invullen zoals jij het mooi vindt. Er bestaat een concept versie, met wat een PL mogelijk kan bevatten. Ik heb hem via Pinterest gevonden en is van Janette Lane. Ik heb ook een heleboel andere PL's gevonden en er mijn eigen draai aangegeven.
Helaas is deze PL dus verloren gegaan. Ik ben inmiddels aan mijn tweede en derde PL bezig. Deze zal ik posten zodra ze bij de ontvangers aangekomen zijn. Fijn paasweekend nog.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Fijn dat je een berichtje wilt achterlaten.
Dank je wel!