vrijdag 1 april 2016

Pocket Letter #2 en Quotes

Het tijdschrift Flow is mijn favoriet. In mijn Pocket Letters gebruik ik veel materiaal uit Flow magazine, waaronder de quotes op de 365 dagen kaartjes.

Het was voor mij vrij snel duidelijk voor wie ik mijn tweede PL ging maken. Ik heb een fijne collega. Zij is spiritueel en probeert met haar feel good flow, positiviteit & love mij uit dipjes te halen. Soms is een fijne werksfeer op mijn werk ver te zoeken. De valkuil is mee te gaan is de negatieve sfeer. Deze collega laat me zien dat het anders kan. Daarnaast vind ik haar gewoon een gaaf mens. 

Ik weet dat zij, als het ware, mooie quotes spaart. Dus heb ik veel quotes in deze PL gestopt. Meer dan gebruikelijk. 

Het papier is van Stampin' Up! uit de herfstcollectie. Ik word er erg vrolijk van. 

Al een tijdje drink ik thee van een koffie- en theezaak in Schiedam. Bij Expreszo hebben ze zulke lekkere theetjes. De thee die ik voor Tamaam heb gekozen is Sweet Valentine. Het was de actie thee in februari en ik vond hem heerlijk. 

Het zakje met confetti heeft eigenlijk geen ander doel dan decoratief te zijn. Maar ik vind de hartjes zo schattig.

Een labelsetje met wat touw is het kleine kadootje. En een uitgebreide brief op zelf gestempeld 'postpapier'.

Verder merk ik, dat mijn liefde voor glimmertjes elke keer weer terug komt. Ik ben inmiddels begonnen aan PL#3 en ook daar weer veel glitters.

De foto hieronder is eigenlijk de voorkant. Ik vind het mooi om één plaat te gebruiken. En er eventueel een extra tekst op te plakken. Ik denk dat mijn collega dit een mooie plaat vindt.


Ik probeer de PL in te pakken, zodat het een cadeautje lijkt. En omdat ik van stempels hou en het leuk vind dingen te versieren krijgt de envelop ook wat extra's.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Fijn dat je een berichtje wilt achterlaten.
Dank je wel!