zondag 19 februari 2017

De eerste quilt van Els

Els is mijn vriendinnetje. Ze houdt van creatieve projecten. Ze heeft mij al vaker geholpen bij mijn projecten, zoals de kerstkaarten en de traktaties van Bente.
Ze heeft ook een naaimachine. Afgelopen december heeft zij voor het eerst een quilt gemaakt. Als cadeau voor een vriendin die naar Noorwegen emigreert. Ik vond hem zo gaaf! Ik heb gevraagd of ik haar foto's mocht delen en daar ging ze mee akkoord.
 
Haar poes Gijsje was er van het begin tot het einde bij.


Els is een arme student. Daarom was het noodzakelijk de stoffen goed te kiezen. Ze wilde een Scandinavische look creëren, omdat de vriendin in Noorwegen gaat wonen. Als je dan gaat winkelen bij Ikea, kom het allemaal precies in orde.
Dit is het eind resultaat. Ik vind het ongelofelijk gaaf geworden en ben super trots op haar. Ik heb zelf meerdere quilt projecten, maar nog geen enkel project is af.

Toen ze zo lekker bezig was, heeft ze ook nog een bijpassend mandje bij gemaakt, waar de quilt in opgeborgen kan worden.
Inmiddels is Els aan haar tweede quilt project begonnen. Misschien mag ik daar de foto's ook wel van delen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Fijn dat je een berichtje wilt achterlaten.
Dank je wel!