zondag 19 februari 2017

Handletteren

Een tijdje terug zag ik op Insta bij een vriendin een workshop handletteren voorbij komen. Ik was meteen enthousiast. Op Pinterest kan je al veel vinden. Ik kocht een ruitjes schrift en een paar fineliners en ik kon beginnen.
Mijn eerste projectje waren de theedoosjes.
Later kreeg ik voor kerst van mijn lief twee boeken handletteren. Ik was daar zo blij mee.
Ondertussen was ik in gedachten bezig met de vormgeving voor de agenda 2017. Met deze nieuwe creatieve uiting, had ik bedacht de lay-out van mijn agenda zelf te maken. Ik heb verschillende bladen gemaakt op A4 en die zouden later verkleind worden tot A5.


Wat ik ervan geleerd heb, is dat de meeste formats super gaaf zijn, maar veel te druk. Dus als ik het nog een keer zou doen, dan zou ik een rustigere belijning maken.
Ik heb zes formats gemaakt en die gekopieerd. Later per week de maand en de data erin gezet.


In een volgende blogpost meer foto's van hoe de agenda uiteindelijk geworden is.







Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Fijn dat je een berichtje wilt achterlaten.
Dank je wel!